Gårdagens förstörda kväll var förstörd ett tag, tills jag gick ut och gick. Eller det var inte så nä. Jag var med en trött Pontus. Jag var också trött för den delen, men det var skönt att inte var hemma.
Jag har fått hem 50 låtar till min sommarskiva. Johanna det är på gång!

Nu är det klart! Jag kommer sakna dig min sköna böna! ha det underbart sara! och tänk lite på mig ibland :) Love <3
SvaraRadera