hujedagmi



Från och med i tisdags har jag blivit ännu lite vidskepligare och tror nu även på att även om det bara är den 13:onde, bringar det osjälvförvållad otur.
Min otur för dagen resulterade sorgligt nog i glömda viktiga nycklar, en lapp som ramlar ur stängd ficka och en kjol som lämnade den trygga platsen, armhålan.

Lägg aldrig något i armhålan!
Snyggaste lågskorna på länge, från fashiontoast.com.

2 kommentarer:

  1. du är galen, tjejen. galen och bra.

    SvaraRadera
  2. fashiontoast är så snygg.

    jag förstår inte varför du lägger saker i armhålorna. pucko! <3

    SvaraRadera

Ta en titt!