
Från och med i tisdags har jag blivit ännu lite vidskepligare och tror nu även på att även om det bara är den 13:onde, bringar det osjälvförvållad otur.
Min otur för dagen resulterade sorgligt nog i glömda viktiga nycklar, en lapp som ramlar ur stängd ficka och en kjol som lämnade den trygga platsen, armhålan.
Lägg aldrig något i armhålan!
Min otur för dagen resulterade sorgligt nog i glömda viktiga nycklar, en lapp som ramlar ur stängd ficka och en kjol som lämnade den trygga platsen, armhålan.
Lägg aldrig något i armhålan!
Snyggaste lågskorna på länge, från fashiontoast.com.

du är galen, tjejen. galen och bra.
SvaraRaderafashiontoast är så snygg.
SvaraRaderajag förstår inte varför du lägger saker i armhålorna. pucko! <3