hemmaland.

Jag har kommit hem nu!
Sedan igårkväll har jag träffat en massa vänner, gått på stan, kört moppe med Simon och tränat. Det känns aktivt.

Imorgon ska jag träna med Lars, Pappa, Simon och Linda. Det känns ännu mer aktivt.

Härliga hemma!

1 kommentar:

Ta en titt!