It will grow back like a Starfish!

Jag och Josefine är nu systemkompisar. Vi ska ska skaffa systemkamera ihop. Fast varsin. Hon får en om hon är snäll i juni, jag får en när jag har sparat ihop nog med pengar. Därför måste jag just det, spara. Det är inte min starka sida och har aldrig varit. Vi ser hur det går helt enkelt. Bara tanken på en fin Canon ger mig gåshud.

1 kommentar:

  1. go systemkompisar! jag måste förmodligen spara lite också... men det är det värt! och du, vad var adressen till gratis-bilderna?

    SvaraRadera

Ta en titt!